فروش اقساطی دنا

10 / 10
از 2 کاربر

فروش اقساطی دنا در لیست محصولات ایران خودرو، توسط مجموعۀ دنیای خودرو به مشتریان ارائه داده می شود. در اینجا تلاش داریم که شما را بیشتر با مشخصات فنی و شرایط فروش اقساطی دنا آشنا سازیم. قطعاً کسب اطلاعات جامع این چنینی به افراد کمک می کند که بتوانند بهتر تصمیم گیری نموده و اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط ساده تر خریداری نمایند. با خرید اقساطی دنا ، افراد راحت تر می توانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط ماهیانۀ خودرو برآیند. عمدتاً هر چه تعداد اقساط خودرو کمتر تعیین گردد، سود بازپرداخت و مبلغ نهایی اتومبیل کمتر می شود. در نتیجه برخی از افراد از خدمات فروش اقساطی دنا با شرایط کوتاه مدت استفاده می نمایند.

مشخصات فنی دنا

شرکت ایران خودرو توانست در سال 1393 خودروی دنا را به عنوان فیس لیفت سمند به بازار خودرو عرضه نمایند. از مزایای اصلی خودروی دنا می توان به ترمزهای پیشرفته تر آن نسبت به سمند اشاره نمود، ضمن آنکه این خودرو اقتصادی تر از پیشرانه های XUM و  XUV می باشد. خودروی دنا دارای محور محرک دیفرانسیل جلو و گیربکس 5 دنده دستی است که پیشرانه 4 سیلندر EF7 را با حجم موتور 1.7 لیتر پشتیبانی می کند. دنا از جمله خودروهای معمولی محسوب می شود که افراد زیادی خواستار خرید این اتومبیل هستند ولی متأسفانه افزایش ناگهانی قیمت خودرو، باعث گردیده افراد به دنبال بهره مندی از خدمات فروش اقساطی دنا که توسط برخی از مراکز ارائه داده می شود، باشند.

خرید اقساطی دنا

از عملکرد فنی اتومبیل دنا می توان به قدرت 115 اسب بخار، گشتاور 155 نیوتن متر و حداکثر سرعت 189 کیلومتر بر ساعت اشاره نمود که قابلیت پشتیبانی شتاب صفر تا صد 13.5 ثانیه ای را دارد. این خودرو دارای شاسی یکپارچه با بدنۀ سدان جمع و جور می باشد. ضمن آنکه تجهیز به باک 60 لیتری است. بدون شک دانستن اطلاعات جامع در خصوص مشخصات فنی خودرو به افراد کمک می کند که راحت تر نسبت به خرید اقساطی دنا تصمیم بگیرند.

خرید اقساطی دنا

از ابتدا به دلایل اصلی استقبال از خدمات فروش اقساطی دنا پرداختیم و در ادامۀ متن قصد داریم بیشتر به نکات مهمی بپردازیم که هنگام انجام چنین معاملاتی باید از سوی خریدار در نظر گرفته شود. از آنجایی که تنوع مدل و محصولات شرکت ایران خودرو بسیار است، برای عموم افراد انتخاب مدل خودرو کار راحتی نیست. از این رو بر مبنای قیمت و مشخصات فنی خودرو، متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، می توانند نسبت به خرید اتومبیل اقدام نمایند.

نکاتی که زمان خرید اقساطی دنا باید در نظر بگیرید، موارد مهمی منجمله مبلغ پیش پرداخت، زمان تحویل اتومبیل، نحوۀ ثبت و نوع سند مالکیت خودرو، تعداد و مبلغ اقساط و در نهایت محاسبۀ سود بازپرداخت خرید اقساطی خودرو می باشند. همانطور که می دانید سالانه شاهد تورم چند برابری قیمت خودرو در داخل کشور هستیم و این مسئله باعث گردیده تا افراد بسیاری دیگر توان خرید نقد خودرو نداشته باشند. بنابراین ارائه خدمات فروش اقساطی دنا با شرایط پرداخت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت بهترین راهکار برای خرید این اتومبیل محسوب می شود.

بدین ترتیب شما به سهولت می توانید از طریق مجموعه دنیای خودرو موفق به خرید اقساطی دنا و دیگر محصولات شرکت ایران خودرو گردید. بدیهی است افرادی که در صدد برای بهره مندی از چنین خدماتی هستند، در ابتدا با برنامه ریزی مالی بر اساس میزان درآمد و هزینه ها، می توانند نسبت به خرید اقساطی خودرو تصمیم نهایی خود را أتخاذ نمایند. معمولاً توصیه می کنیم از مراکزی که خدمات فروش اقساطی دنا با تحویل فوری ارائه می دهند، بهره مند گردید چون در طول پرداخت اقساط از اتومبیل خریداری شده نیز می توانید استفاده نمائید. 

1مجموع 1 محصول
1مجموع 1 محصول
ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :